Forum Klub Fantastyki Maskon Strona Główna
 Forum
¤  Forum Klub Fantastyki Maskon Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
Klub Fantastyki Maskon
"Jesteście starsi niż FANTASTYKA" - Maciej Parowski
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
sesja - wampir

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Klub Fantastyki Maskon Strona Główna -> Gry RPG Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
sesja - wampir
Autor Wiadomość
snow
Cicha woda



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:39, 10 Sty 2008    Temat postu: sesja - wampir
 
Witam

Szukam osoby dojrzałej na umyśle jak i na „papierze” [ukończone 18 lat] do sesji świata mroku [sztuk 1-2].

Czego wymagam od osoby:
-pewnego poziomu kultury osobistej [punktualność, brak wulgarności],
-stałości [osobom ze „słomianym zapałem” od razu dziękuję],
-dojrzałości,

Czego wymagam od gracza:
-chęci i zaangażowania,

UWAGA:
Znawcom „zasad wszelakich” z góry dziękujemy. Wykłócanie się o zasady nie dość, że psuje klimat to jeszcze rozwala sesję, a nie o to chodzi.

Garść informacji:
S-wod edycja 3. Sesja średnio 6 godzin raz w tygodniu. Drużyna składać się będzie z 3-4 graczy. Nie trawię powergamingu, także tego typu rozgrywki nie będzie.

Jeżeli jest ktoś zainteresowany podaję namiary: [link widoczny dla zalogowanych] lub gg: 6834889.

Żeby uniknąć niedomówień i powtarzania w kółko tych samych informacji poniżej krótkie faq:

->czy będą inne istoty świata mroku?
->tak magowie i wilkołaki.

->czy te nadnaturale będą na zasadach opisanych w wampirze?
->Nie. Na zasadach „rodzimych” danemu gatunkowi (mag na „mag: wstąpienie” itp. )

->czy będzie można tym grać?
->nie

->czy można grać pół-wampirem / paskudztwem (wolvenem)?
->-_-'

->mam już swoją postać którą grałem, czy mogę nią grać?
->nie

-> jakie jest tempo rozwoju?
-> 1-5 doświadczenia na sesję

-> jak wygląda zdobywanie nowych dyscyplin / umiejętności itp. ?
-> poprzez naukę, co wymaga czasu a w niektórych sytuacjach nauczyciela.

->czy będzie system wad i zalet?
->nie

->czy są jakieś dodatkowe ograniczenia?
-> tak. Klan jak i „pochodzenie” jest ograniczone.

->czy na starcie mogę mieć ścieżkę oświecenia?
->nie

->czy w trakcie gry mogę przejść z człowieczeństwa na ścieżkę?
->tak. Jest to jednak zadanie bardzo trudne.

->czy będą nocne sesje?
->nie

Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Klub Fantastyki Maskon Strona Główna -> Gry RPG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy